خاطرات مامان شدن

آخرین هفته ها...

1395/6/6 17:18
نویسنده : ملیحه
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز شنبه 6 شهریور 95 هست و من وارد هفنه 38 شدم. باورم نمیشه که دیگه داره این دوران سخت تمام میشه و تا چند وقته دیگه میتونم پسرم و بغل کنم بغل. هفته گذشته رفتم سونو دادم، دکتر گفت آب دور بچه کم شده و حداقل مقدار طبیعی هست، خیلی ترسیدم. تا دو روز بعدش که نوبت دکتر داشتم همش دراز کشیدم و آب خوردم. ولی دکترم گفت نگران نباش فقط دو سه لیوان آب بیشتر از مقداری که قبلا میخوردی، بخور. در ضمن گفت بدنت آمادگی زایمان طبیعی داره و پیشنهاد کرد که طبیعی زایمان کنم. خودمم تو فکر طبیعی هستم ولی خیلی میترسم. ضمن اینکه آقای همسر اصرار به سزارین داره. دکتر تاریخ زایمانم و از 12 ام  (هفته آینده) تا 20 تعیین کرد. ولی خودم دوست دارم هر چی زودتر زایمان کنم. همون هفته آینده که هفته 39 هست دیگه خیلی مناسبه.نمیدونم شاید یهو تصمیم گرفتم برم سزارین. خودمو برای هر دوتاش آماده کردم. فعلا که دکترم تا آخر هفته نیست. به دکترم گفتم زایمان طبیعی و فقط به شرط ماما و اتاق خصوصی و زایمان بی درد انجام میدم. بهم ماما معرفی کرد ،  ولی گفت معمولا برای زایمان اول، زایمان بدون درد تجویز نمیشه! ولی بهش گفتم فکر نکنم بتونم دردشو تحمل بکنم. حالا تا ببینم چی میشه.غمگین

دیگه پسر کوچولوی من آخرین لگدهاشو داره میزنه و حسابی تحرک داره. ایشالله آخر هفته مامانم هم بیاد تا خیالم راحت بشه. 

پسر کوچولومو به خدا میسپرم...محبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)